مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:452023-08-30اقتصادي

افتتاح محور  روستای باباکلان به روستای بی بی حکیمه اقدامی دیگر از نفت گچساران


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:محور  روستای باباکلان به روستای بی بی حکیمه به طول 14 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 17 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: محور  روستای باباکلان به سمت روستای بی بی حکیمه به طول 14 کیلومتر و با اعتباری به مبلغ 17 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه کار فرما این پروژه امور ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز است، افزود: ایمن سازی مسیر دسترسی به تاسیسات شرکت نفت و گاز گچساران از اولویت های کاری این شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: با بهسازی این مسیر علاوه بر ایمن سازی مسیر دسترسی به تاسیسات واقع در منطقه بی بی حکیمه موجب رضایتمندی اهالی ساکن در روستاهای بی بی حکیمه ، بن پیر ، کاکا مبارک و همچنین به روستای میشان شده است.

کمالی عنوان کرد: در این پروژه 2 دهنه پل به متراژ پنج متر ، سنگ کاری، ایمن سازی مسیر به طول 3 هزار متر مکعب و  13 هزار تن قیر برای آسفالت و تعریض 14 کیلومتر مسیر باباکلان به روستای بی بی حکیمه  انجام گرفت.

وی گفت: با ایمن سازی  این مسیر موجب رضایت مندی اهالی منطقه و سهولت تردد و کاهش تصادفات  شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح محور  روستای باباکلان به روستای بی بی حکیمه اقدامی دیگر از نفت گچساران

افتتاح محور  روستای باباکلان به روستای بی بی حکیمه اقدامی دیگر از نفت گچساران